Strona główna1 » Zgłoszenie uszkodzonej przesyłki
Producenci
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Sklep Prokonsumencki
alt

Kontakt

  • BARTPOL Sp. z o.o.
    ul. Głogowska 218
    60-104 Poznań

    NIP: PL6932050703
  • E-mail:info@donice-zadora.pl
  • Telefon61 661 61 78
    607 531 181
  • Fax61 661 61 78
  • Godziny działania sklepuZamówienia można składać 7 dni w tygodniu, Odbiór osobisty od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00.

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Hity sklepowe

Zgłoszenie uszkodzonej przesyłki

Dokładamy wszelkich starań, by donice docierały do Państwa w stanie nienaruszonym. Poświęcamy wiele uwagi dokładnemu i bezpiecznemu opakowaniu przesyłek na czas transportu za pośrednictwem firmy kurierskiej. Niestety czasami mimo naszych wysiłków donice ulegają uszkodzeniu w czasie transportu do Państwa. W przypadku zaistnienia takiego zdarzenia, uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą firmą: telefoniczny pod numerem 607 531 181 lub mailowy na adres: info@donice-zadora.pl. Pozwoli nam to na szybką reakcję i wymianę towaru na nowy.

Jednocześnie prosimy pamiętać, że konieczne jest sporządzenie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę. Najlepiej jeśli rozpakujecie Państwo przesyłki w obecności kuriera. Ma on obowiązek zaczekać do czasu rozpakowania wszystkich dostarczonych przesyłek. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić na tą okoliczność protokół. W sytuacji, gdy nie dokonano sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera, a w czasie późniejszym i stwierdzono jej uszkodzenie konieczne jest skontaktowanie się z firmą DPD pod numerem 22 577 55 55 i zażądanie przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu szkody. W każdym przypadku należy zachować jego kopię, a skan lub zdjęcie przesłać do nas mailem wraz ze zgłoszeniem.


Przejdź do strony głównej