DONICE-ZADORA.PL - SKLEP INTERNETOWY Z DONICAMI
INFOLINIA: 607 045 508 czynna: pon - pt 8:00 - 18:00, sob. 8:00 - 14:00
Schowek 0 zł 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0 zł 0
Twój koszyk jest pusty ...
Witaj w naszym sklepie. Załóż konto lub Zaloguj się.
Szukaj

Gwarancja na donice ZADORA - 24 miesiące

KARTA GWARANCYJNA

Gwarancja zostaje udzielona na: Donice z włókna szklanego marki ZADORA Classic i ZADORA Premium należących do Gwaranta (dalej nazywane jako „Produkt”)

Gwarancji na Produkt udziela: BARTPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Poznaniu (dalej nazywany jako „Gwarant”)

Dane do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji:
BARTPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Głogowska 218, 60-104 Poznań, e-mail: info@donice-zadora.pl

Dane kontaktowe Gwaranta:                                                                                                                                                            
BARTPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Głogowska 218, 60-104 Poznań, e-mail: info@donice-zadora.pl

Dane rejestrowe Gwaranta:
BARTPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ adres siedziby:
ul. Głogowska 218, 60-104 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000217277; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 150 000,00 zł.; NIP: 6932050703; REGON: 391068450, numer rejestrowy BDO: 000079017

WARUNKI GWARANCJI

  1. Gwarant gwarantuje prawidłowe działanie Produktu w terminie 24 miesięcy od daty wydania Produktu kupującemu.
  2. Gwarant w ramach udzielonej gwarancji zapewnia dobrą jakość Produktu, integralność jego konstrukcji oraz odporność na  działanie   czynników  atmosferycznych.  Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z powodu używania Produktu niezgodnie z udostępnionymi przez Gwaranta warunkami i informacjami używania Produktu zawartymi w Zasadach Użytkowania Produktu.
  3. Celem zapewnienia szybkiej i sprawnej realizacji gwarancji, bez ponoszenia zbędnych kosztów, obsługa reklamacji na podstawie gwarancji przebiega dwuetapowo: ETAP I – w pierwszym etapie uprawniony z gwarancji składa samą reklamację wraz z opisem reklamacji i ewentualnymi zdjęciami Produktu (np. pisemnie lub mailowo) bez dostarczania Produktu do Gwaranta. Gwarant bada w ciągu 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od dnia otrzymania reklamacji zasadność reklamacji i jeżeli to możliwe ustosunkowuje się do niej w tym terminie lub jeżeli to możliwe od razu realizuje gwarancję zgodnie z terminami podanymi w karcie gwarancyjnej (pkt. 8). Jeżeli nie jest to możliwe, to prosi o dostarczenie Produktu do Gwaranta. ETAP II – w drugim etapie Gwarant bada ponownie zasadność reklamacji, w tym poprzez oględziny Produktu dostarczonego przez uprawnionego z gwarancji. Gwarant bada zasadność reklamacji i jeżeli to możliwe ustosunkowuje się do niej lub jeżeli to możliwe realizuje gwarancję zgodnie z terminami podanymi w karcie gwarancyjnej.
  4. Reklamacja na podstawie gwarancji może być złożona na przykład: pisemnie na adres: ul. Głogowska 218, 60-104 Poznań, mailowo na adres: info@donice-zadora.pl. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz zdjęć reklamowanego Produktu; (2) żądania reklamacyjnego; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Gwaranta. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego sposobu i opisu reklamacji.
  5. Uprawniony z gwarancji, w przypadku gdy jest to konieczne, udostępnia Gwarantowi lub dostarcza na koszt Gwaranta reklamowany Produkt do Gwaranta na adres: BARTPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Głogowska 218, 60-104 Poznań.
  6. Na podstawie niniejszej gwarancji uprawniony z gwarancji może żądać od Gwaranta: obniżenia ceny Produktu, jego naprawy albo wymiany.
  7. W przypadku gdy żądanie uprawnionego z gwarancji jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu do zaproponowanego przez Gwaranta, to Gwarant może odmówić żądaniu uprawnionego z gwarancji co do sposobu jej realizacji i zaproponować jeden z pozostałych sposobów realizacji gwarancji. Gwarant jest przy tym zobowiązany działać niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla uprawnionego z gwarancji będącego konsumentem lub podmiotem, co do którego stosuje się przepisy dotyczące konsumentów. W stosunku do  uprawnionego  z gwarancji niebędącego konsumentem ani podmiotem, co do którego stosuje się przepisy dotyczące konsumentów, odmowa Gwaranta żądaniu uprawnionego i zaproponowanie innego sposobu realizacji gwarancji są wiążące bez względu na możliwości i koszty realizacji żądania reklamacyjnego takiego podmiotu.
  8. Gwarant zobowiązuje się wykonać swoje obowiązki wynikające z udzielonej gwarancji w następujących terminach: w przypadku obniżenia ceny Produktu i jego wymiany – w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, a jeżeli konieczne jest jego dostarczenie, to w terminie 14 dni od dnia udostępnienia Gwarantowi lub dostarczenia Produktu do Gwaranta; w przypadku naprawy Produktu – w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, a jeżeli konieczne jest jego dostarczenie, to w terminie 30 dni od dnia udostępnienia Gwarantowi lub dostarczenia Produktu do Gwaranta. Podane wyżej terminy są terminami maksymalnymi, a Gwarant w przypadku reklamacji konsumentów obowiązany jest wykonać swoje obowiązki wynikające z udzielonej gwarancji w rozsądnym czasie od chwili otrzymania reklamacji i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim konsument go nabył.
  9. Po wykonaniu uprawnień wynikających z gwarancji Gwarant na swój koszt dostarczy Produkt do uprawnionego z gwarancji.
  10. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast Produktu wadliwego Produkt wolny od wad albo dokonał istotnych napraw Produktu objętego gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia Produktu wolnego od wad lub zwrócenia Produktu naprawionego. Jeżeli Gwarant wymienił część Produktu, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady Produktu objętego gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
  11. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  12. Gwarant wskazuje, że w przypadku braku zgodności Produktu z umową kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy oraz że gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.
  13. Odpowiedzialność Gwaranta w stosunku do uprawnionego z gwarancji niebędącego konsumentem ani podmiotem, co do którego stosuje się przepisy dotyczące konsumentów, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny za Produkt. Gwarant ponosi odpowiedzialność w takim wypadku tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do uprawnionego z gwarancji niebędącego konsumentem.
  14. Gwarant zaleca zapoznanie się z zasadami użytkowania Produktu dołączonymi do Produktu i użytkowanie Produktu zgodnie z zasadami i informacjami wynikającymi z zasad użytkowania - do pobrania tutaj.

Przejdź do strony głównej